Verzendinformatie

BESTELLING

Alle bestellingen van artikelen die bij ons op voorraad zijn, voor 12.00 uur voldaan zijn via iDeal zijn, worden de volgende werkdag verzonden.
Artikelen die niet op voorraad zijn hebben een vermelidng wanneer deze leverbaar zijn.

Na uw bestelling ontvangt u via email een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van de door u bestelde artikelen.
Heeft u deze email niet ontvangen controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste email is gekomen.
Is dat niet het geval neem dan contact met ons op.

VERZENDING

Voor de verzending van de bestelde artikelen maken wij gebruik van de verzendwijze volgens DHL of DPD
Alle bestel orders boven de 50,00 euro incl. BTW worden franco naar u verzonden, daaronder betaalt u binnen Nederland 7,45 euro incl. BTW.
Wij versturen ook naar het buitenland, neem hiervoor contact met onze klantenservice op.
Zij kunnen u vertellen wat de verzendkosten naar het gewenste land zijn.

Wij versturen met Track-en-Trace zodat we altijd kunnen zien of u het bestelde daadwerkelijk ontvangt.
Hierdoor heeft u ook de controle over uw zending.
Zodra we het pakket hebben aangeleverd bij de vervoerder versturen wij u per email de Track-en-Trace code.

Ook is het bij ons mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen bij een DHL Servicepunt.
Het grote voordeel is dat u dan zelf bepaalt wanneer u het pakket gaat ophalen en er dus niet voor thuis hoeft te blijven.
U geeft in het bestelproces bij opmerkingen aan bij welke DHL Servicepunt u uw bestelling afgeleverd wilt hebben.
Dit is een NL-code welke u kunt vinden via de website van DHL, klik hier 
Ook met deze verzendwijze ontvangt u een barcode via email nadat wij het pakket hebben verzonden.

RETOUREN

Wanneer u uw aankoop ontvangt controleert u dan gelijk of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is.
Mocht dit niet zo zijn neemt u dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Bent u niet tevreden over uw aankoop, dan kunt u dit binnen 14 dagen retourneren.
Voordat u dit doet dient u dit kenbaar te maken via email aan onze klantenservice.

Om het artikel te kunnen retourneren dient het aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- Het artikel, of artikelen dienen compleet te zijn.
- Het artikel, of artikelen dienen in de originele verpakking te zitten.
- Het artikel, of artikelen dienen ongebruikt te zijn.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden zijn:

- Artikelen die zijn aangepast aan persoonlijke specificaties
- Speciaal bestelde artikelen
- Artikelen volgens maatwerk, dus welke afgesneden, geknipt, gezaagd of gemengd zijn.

Voor alle retourartikelen geldt dat u dit gefrankeerd dient aan te leveren.
Alle artikelen die niet gefrankeerd worden aangeboden worden door ons niet geaccepteerd.
Zodra we het retourartikel hebben ontvangen en akkoord hebben bevonden storten wij het aankoopbedrag minus eventuele gemaakte verzendkosten op uw rekening terug.
Bij uw retourzending dient u altijd uw aankoopbevestiging en uw bankgegevens mee te sturen voor een correcte afhandeling.